2014. jún. 5.

Rajzoltam

Bizony! Régebben az egyik T-ujjú felsőm szabásmintáját készítettem el, de megvarrva, sajnos kicsi lett :( Hát igen, így jár, aki csak rajzol és nem mér. De mint a fotón is látszik lett gazdája :) a barátnőm lányára tökéletesen illik!
 Hétvégén viszont okulva a hibámból, újra neki kezdtem, most már mérőszalaggal, vonalzóval, ollóval, sütőpapírral (elég rossz minőségűt sikerült venni és nem akartam kidobni) felszerelkezve és elkészült :)


Belelkesedve, nem csak a fent látható variát pingáltam meg, hanem csavartam a dolgon, és megrajzoltam ugyanezt a koncepciót annyi változtatással, hogy az elejét átlapolósra csináltam... Már csak anyagot kell venni, és a majom készülhet az ugrásra.





A másik szabásmintám egy napozó lett, a Bébibogyómnak, mivel lassan itt a nyár. Ennél egy régebben már levett szabásmintát dolgoztam át, rövidebbek lettek az ujjai, szárai, valamint a réginél a nyakrészt gombos megoldással lehetett bővíteni (én nagyon nem szeretem a gombos, patentos nyakú bébiholmikat), itt viszont átlapolóst ügyködtem... nah majd ezt is meglátjuk :) Már meg is van az áldozat, ami át lesz szabva, varrva napozóvá :)




Az elkészítését, azért nem fogom elkapkodni... a jó munkához idő kell :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...