2015. márc. 13.

Zoomigurumi

Sziasztok!
Rég jártam erre, a tanulmányaim teljesen lefoglaltak, de jó hírem van! Levizsgáztam, így remélhetőleg lesz időm újabb posztolásokra!
Mivel ennyi időt kihagytam, gondoltam kedveskedek nektek egy kicsit :)
Nem tudom mennyire ismeritek a Zoomigurumi kiadványt, ezt szeretném megosztani veletek.

15db figura leírást tartalmaz (angol nyelven), 12 alkotótól. Az elején bemutatja mit-hogyan kell horgolni (szem, rövidpálca stb.), így azoknak is kedvez, akik most keztek el horgolni, s megerősítésre van szükségük.
Egy- egy állatka mintaleírása előtt tájékoztat a minta "erősségéről", nagyságáról, horgolótű méretéről, felhasznált fonalak színéről.
S itt láthatjátok a figurákat, amiknek a leírása szerepel a könyvben.


Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem nagyon tetszenek ezek az édes, kis amigurumik.
S ha kedvet kaptatok őket elkészíteni itt megtaláljátok a leírásokat: Zoomigurumi
Kellemes bíbelődést! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...