2015. márc. 28.

Nyuszi ül a fűben...

Tudat alatt, vagy inkább tudatosan készülök a Húsvétra. :)
Bár ezt a nyuszit nem csak a közelgő ünnep miatt készítettem el, hanem, mert
egyszerűen csak megtetszett.

A kis Drágaságom nem lett nagy, mindösszesen (a füle hegyétől, a balett-cipőig), 31cm. Szokásos anyagokkal dolgoztam, de azért 2újítás van rajta.
Az egyik a tüll szoknya, bár egy balerinának csakis ez dukál. Eddig, ha szoknyáról volt szó, mindig ráhorgoltam. Ezt le lehet venni, nem rögzítettem hozzá. Lehet horgolok neki egy-két ruhadarabot pluszba, még nem döntöttem el.
A másik, amit még nem haszáltam, illetve tettem rá amigurumikra, az a gomb. Most ez is változni fog. Nagyon jópofa gombokat lehet kapni és szerintem jól mutat rajta... egy kis plussz, egy kis csinosítás :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...