2015. márc. 30.

Nyakunkon a Húsvét

És még elkészülhet addig, jó pár tojás-sapka! :)
A megalkotója szerint 10perc/sapka és kezdők is nyugodtan nekifoghatnak.


Amire szükséged lesz:
  • pamut fonal
  • 3,5 horgolótű
  • Olló, tű


Jelmagyarázat:
  • MR - magic ring
  • kp - kispálca
  • sz - szaporítás
Tényleg nem egy bonyolult dolog. Itt nem spirálban horgol, hanem körönként, tehát ne feledjétek a sormagasítást!

1. sor: MR - 10kp
2. sor: minden szemben szaporítunk - 20kp
3.-8. sor: minden szembe kispálca - 20kp




A sapi fülvédőjét a jobb alsó sarokban látjátok. 5kp-val indít, s soronként fogyaszt (ez szerintem jól látszik)
A kicsi és nagy nyuszifül készítését nem írnám le, remekül látszik a fotón.



És ha mindezzel megvagyunk, csak összevarrjuk őket!



Tessék nekiállni, húsvétig még rengeteg elkészülhet!



IsLaura, akinek köszönhetjük ezt a jópofa ötletet.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anika! Nagyon örülök,hogy megtalálhattam a blogot! Szerettem volna ezt a kis sapkát meghorgolni,de angol nyelvű leírás volt csak,ezért külön köszönetem amiért itt láthatom magyarul is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen. Örülök, hogy segíthettem. Érdemes lesz később is vissza-vissza látogatni, mert tervben van több fordítás is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...