2014. máj. 28.

Meggyes süti

 Tegnap kikapartam a receptjeim közül egy régi finomságot! Még apukám találta valahol... nagyon egyszerű és ízletes, főleg ha valaki szereti a savanyú és az édes tökéletes egyensúlyát.

Nemcsak az íze miatt szeretem, hanem, mert ripsz-ropsz elkészíthető és ugyan olyan gyorsan, ha nem gyorsabban el is fogy.
Mondhatni a süti megsütése több időt igényel, mint a kikeverése és az elfogyasztása :) És még, ami szintén fontos lehet, hogy nem kerül sokba.

Hozzávalók:
  • 5dl liszt
  • 2,5dl cukor
  • 4dl tejföl (egy nagy pohárral tettem bele)
  • 2db tojás
  • 1cs. sütőpor
  • 1üveg meggybefőtt

 Amíg a meggy lecsöpögött, a többi hozzávalót egy tálba tettem és robotgéppel összedolgoztam.





Majd sütőpapírral bélelt 38x22cm-es tepsibe öntöttem a tésztát.




És megszórtam a lecsöpögött meggyel.




Előmelegített sütőben, 170-180fokon, 20-25percig sütöttem és íme az eredmény... még melegében kellett fotóznom... másnapra már nem is maradt belőle.



 Jó étvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...