2014. máj. 27.

Patchwork párnahuzat

Igen, igen, tudom. Alant ígértem, hogy fázisképekkel jövök, de mentségemre legyen, ezt a varrományt még múlt héten követtem el. :)




Ő lenne az. Ez az első patchwork-ös munkám. Az ötlet INNEN van! Annyira megtetszett!!! És ahogy mutatja az elkészítését, olyan egyszerűnek hatott, bár lehet, csak én vagyok ennyire béna. De most legalább kitapasztaltam, mire is kell figyelnem legközelebb :) Úgy gondolom én alapjaiban szúrtam el... a neon-zölddel indítottam és elég nagy darabbal is, pedig az egész lényege az, hogy kis anyaggal kezdünk, majd egyre nagyobbakat használunk, amik elrejtik az előzőek oldalát, alsó szélét. A színösszeállításról meg csak annyit... ilyenek voltak itthon.


Valamint, én nem párnának csináltam (pedig annak kellett volna, vagy táskának), hanem huzatnak És elég merev lett :( vászon, vatelin, majd maga a minta... nem simul, idomul olyan szépen a párnához. Másik nemtetsző dolog (amikor elkezdtem varrni már éreztem, hogy nem volt egy jó ötlet), a ferde-pántos megoldás, vagyis az jó, csak nem sikerült valami szépen felvarrni, igaz, talán nem egy sztreccs anyagot kellett volna választanom hozzá.


Mindezek ellenére csili-villin virít a kanapén a többi párna között. És végül, de nem utolsó sorban, edzésnek is nagyon jó volt, mert abba a 4napban (kicsi fiam miatt elhúzódik az alkotás) én annyiszor álltam fel a varrógép mellől és mentem az asztalhoz, hogy akkor, mekkora és hogyan is legyen a következő anyag, hogy izomlázam lett a combjaimban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...