2014. júl. 28.

Nyári lenge...


Azt tudnotok kell, hogy nem tanultam soha varrni, magam feje után mentem, néha sikerült néha nem :) Azért szóbeli tanácsot sokszor kértem a barátnőmtől... De hova is akarok kilyukadni ezzel? Eddig mindig csak magamnak varrtam, illetve a családnak, mert ha elrontom nem olyan nagy probléma, mintha másnak szúrnám el az éppen adott varrományt.


Viszont családon belül annyit gyakoroltam már, hogy bevállaltam, barátnőmnek fércelek össze két muszlin felsőt.
Hála az égnek csak egy lett belőle, mivel több, a személyiségéhez illő mintájú muszlint nem találtam. Azért hálálkodok, így utólag, mert ha tudom az elején, hogy mennyire nehéz ezt az anyagot varrni, el sem vállalom. Mondtam  is neki, ez volt az első és az utolsó, ha szeretne még valamit, más posztót válasszon hozzá.
A második nyári a sajátom, de egy fénykép elejéig felvetettem vele :) Gondoltam a muszlin után ezt egy álom lesz varrni, hááát szépen megszívtam, nem tudom mi az anyag neve, egy nagyon könnyű, vékonyka valami. Amikor vettem, eszembe nem jutott a varrása, csak a színe, ami elvarázsolt... megláttam és kellett... meglett... kitaláltam mit szeretnék belőle... majd vért izzadtam, de KÉSZ :)
A szabásminták nagyon egyszerűek, szinte mindenhol beléjük lehet botlani a neten. Persze a méreteket magunkhoz igazítottam, plusz egy- két változtatást eszközöltem mindegyiken.
A muszli:

Ez alapján készült:

 Ennek a derekánál történt a változás, gumis cérnával varrtam körbe, hogy szép tartása, esése legyen. Vagy mi....


A másik:



Az alapminta:

Itt hosszítottam az ujján és hónaljban adtam neki egy kis ívet :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...