2014. júl. 30.

Három fakkos táska

 Találtam a szekrény mélyén egy nagyon jó piros-barna-fehér vastagabb anyagot, s amint megláttam tudtam, ebből táska fog születni.  Nem is akármilyen... nagy-pakolós!
Amint lenni szokott ilyenkor, végignéztem az összes lementett, kedvencelt képet, linket, hogy melyik lenne a legmegfelelőbb. Rá esett a választásom. Persze eredetileg nem ilyen nagy a táska, csak nekem sikerült ekkorára kinagyíttatni a szabásmintát... nah, jó direkt volt!
Szerencsémre minden volt itthon, ami kellett az elkészítéséhez. Cipzár, mágneskapocs, rigli... remélem így hívják :)


Egy darabig nézegettem, mit és hogyan, de aztán belevágtam. Szó szerint... kiszabtam :)





Azt hittem, hogy egyszerre mindent sikerült. A színe, bélése, még a ferde-pántot is elkészítettem hozzá! Aztán menet közben derült ki, hogy nincs füle, de orvosoltam a problémát.




Itt szépen beleszerkesztettem a mágneskapcsot.


Majd megvarrtam mindkét oldalát.




Mikor elkészültek, jöhettek a fülek, és a középső zár-rész. Így néz ki együtt a két oldal.



Majd a középső rész következett, először a cipzáros résszel kezdtem, s varrtam össze a két középső táskarészt.


Aztán hozzávarrtam a két oldalát, bele a bélést és voálá!
Belseje:



A külső:





 Ha te is el szeretnéd magadnak készíteni, ITT megtalálod bővebben :)
Kellemes alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...