2017. jan. 19.

Újra horgolás

Van úgy, hogy az ember lánya csak köt, csak köt és köt... (tényleg a kötéseimet még meg sem mutattam nektek, no akkor lesz mit pótolnom...) Közben megfeledkezik arról, hogy bizony horgolótű is van a világon!

Aztán derült égből a villámcsapás, jön 1-2 megrendelés, félredobjuk a félkész kendőt, s nekiállunk mintát keresni (ergo a megrendelő kívánságát teljesíteni), fonalat válogatni, leporolni azt a fránya horgolótűt.
És nekiesünk... de ez már nem úgy megy, mint utoljára... hónapok óta csak kötőtű volt a kezemben, s most meg sem állok!!!!  Bököm, bököm, bököm a fonalat, s miközben újra felfedezem a szépségét, pár nap alatt életre kelnek a kis figurák! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem nagyon szeretek rendelésre horgolni, nekem nagyon nehezen mennek az ilyen horgolások, de most megtáltosodtam, s újra rákaptam az "ízére"! Annyira, hogy már 3minta nyomtatva, böngészve, fonalválogatása is megtörtént! Sőt az elsőnek ma neki is álltam. :) De itt vannak a már készek!
Elefántkának fizetős a mintája... csöppnyi, 10cm magas.



A zsiráf viszont más tészta volt. Ha jól emlékszem 3 ingyenes mintát is találtam, s végül a Ravelry-st készítettem el, mindennel együtt 20cm lett. Nem volt egyszerű, követve a mintaleírást, nagyon nem lett a feje méretarányos, úgyhogy bontottam, s nekem tetszetősre készítettem.






Hát... ők lennének 2017 első amigurumiai! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...