2016. nov. 7.

Lavanda baba, avagy a kiegészítők fontossága!

Ahogy a minap volt róla szó egy beszélgetésben, rég jártam erre!
Hát itt vagyok!
És nem akármilyen témával! Az amigurumik csinosítása, egyedivé, szebbé tételével. Mint sokan tudják, egy horgolt figura felöltöztetése, cicomázása, néha több időt kíván, mint maga a figura meghorgolása. Ezt most szeretném is szemléltetni ezen a saját tervezésű, újonnan készült Lavanda névre keresztelt babán.

És már az elején le kell szögeznem, nem minden mozdulatot dokumentáltam. Ugyanis a hölgyike kapott egy bugyit, ami egy szabásminta levételével, szabásával, varrásával járt, valamint a tüll szoknya/ruha elkészítése sem volt egy egyszerű mutatvány... itt is kötöztem, varrtam, próbáltam... és sok-sok próba, bontás, feladás, újrakezdés után 2nap alatt el is készült!

A dokumentált alaphelyzetünk ez:

Bugyi, ruci fent! Amit a baba mellett láttok, 2db lábmelegítő, sál, sapka. Ezeket cirka 2nap alatt kötöttem (a sapkával kínlódtam a legtöbbet), valamint gombok (süthető gyurmából készítettem) és ugye a hajacskája.
Ezek után sokat nem is szövegelek, hisz a képek önmagukért beszélnek. Alulról kezdtem hozzá a hadműveletnek:





Lábmelegítő nélkül, és lábmelegítővel:

Az övére is került egy gombocska és felkerült a sál is:

Ezután jött a haj felvarrása, ragasztása:
A próba: felgombostűztem a hajat, s méretre vágtam.

Majd egy elütő színű cérnával megjelöltem, hova is próbáltam a tincseket.
A fejhez varrtam, majd fejre állítottam, s ragasztópisztollyal oda is ragasztottam, biztos, ami biztos alapon.

Amint látjátok, csak 3sor haj van a fején. Ez egész egyszerűen azért van, mert kapni fog egy sapit, ami szintén rögzítve lesz a kobakján, így felesleges az egész buksit hajjal borítani. ( összesen 50cm széles hajat használtam el, ami azt jelenti, hogy maradt még 50centiméterem ugyanebből a hajszínből)
És a legvégén a sapka is felkerült.


Szóval mindenkinek kitartást, hisz a kiegészítők nem kicsit dobnak egy-egy amigurumin!
Jó bökdösést!









1 megjegyzés:

  1. Nemrég,hogy rátaláltam a blogodra...:) ...örülök,hogy újra írsz...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...