2015. szept. 4.

Amélie

 

Nagyon rég nem jelentkeztem új horgolmánnyal, hát íme, Ő Amélie.
Kalandos születése volt! :)
 Persze minden úgy kezdődött, ahogy a többi babámnál is... szerelem első látásra. Sokat nézegedtem, mire rászántam magam a horgolásra, nem tudtam mások hogy viszonyulnak egy ekkora orrú, fülű hölgyeményhez. De a bíztatásoknak hála itt van velünk.

Mint szoktam, most sem egy babának álltam neki, hanem egyből kettőnek. S ő a második kivitel :) az első Csajszi pihen a polcon, ugyanis nem lett elég neki a berendelt haj, így kénytelen vagyok pihentetni, míg az új rendelés meg nem érkezik.

Amint látjátok a varrógépet is leporoltam, hogy megvarrjam a ruháját, bár az igazi kihívás az a haja volt. Még régebben rendeltem ezt a baba-hajat (igaz nem pont neki), ami csak porosodott a csomagolásban. S mikor megláttam az "eredeti" babák haját (ha jól tudom, nekik gyapjúból van "ráböködve" a fejükre), egyből beugrott, nekem van baba-hajam, kipróbálom azzal meg-e a dolog. Mert ugyebár minek ruházzak be újabb anyagokra, kellékekre, mikor itt van kéznél a megoldás :)
Szóval a haj..... ne tudjátok meg mennyi paróka-készítéses videót néztem meg a Youtube-on... pfff
De azért sikerült pár óra alatt rávarrogatni a fejére :) A vágáson igaz kell még javítanom, de hát nem vagyok én fodrász! Naaaa... nem tökéletes, és akkor mi van? Nekem így is tetszik! Nem szerettem volna úgy járni, hogy még itt is, itt is egy kicsit, s végül kopasz a drága! Inkább legyen hosszú, kesze-kusza.

Egy szó, mint száz, fogadjátok szerettettel Améliet, ezt a csodás mosolyú kislányt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...