2014. nov. 25.

Egy kis amigurumi

Nem hagytam abba a horgolást, csak egy kicsit ellustultam, ami a posztolást illeti.
Ez az egérke is megvan már pár hete, egy játék keretében készítettük el. A mintaleírást megtalálod a csoportban, ahol magyarul közzétettem :) De ha szeretnétek itt is megosztom majd. Szép nagy lett, 3mm horgolótűvel készült, s 32cm!

 A nyuszilányok, már kisebbek lettek, igaz őket csak 2mm-es tűvel horgoltam. A minta egy spanyol oldalon találtam, ahol megtalálod a nyuszólányok, fiú változatát is. ITT keresd!









És hogy ne legyen magányos, megszületett Zsivárvány kettő. :) Egy kisfiú, s testvére a büszke tulajdonosaik.


És itt láthatjátok az egeret több szögből is ;)


Ujjbütyökfájdalom-mentes horgolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...