2014. szept. 26.

Zsivárvány a zsiráf

Ő lenne az, a batikolt fonálból készült gyöngyszemem. Nagy vitát váltott ki s sörénye. A mintaleírásban nem szerepel, saját kigondolás után hurkolgattam fel.

Kis családom kikerekedett szemmel nézte mikor csináltam, s folyamatosan mondogatták, hogy a zsiráfnak nincs sörénye. Pedig van! Nem is törődtem velük... tudom, hogy van! :)
Miután kész lett be is bizonyítottam nekik!




Ezen a képen is tökéletesen látszik az a sörény!
Viszont nincs farka... a mintában sem volt leírva és én is teljesen elfelejtettem, annyira a sörényére fókuszáltam. Amikor fényképeztem, akkor világosodtam meg farok ügyben :)
Hát így jártam ezzel a mintaleírással, nyugodtan kijelenthetem, nem élethű!

Még egy zsiráfos téma, a napokban megkértek, hogy fordítsak le egy zsiráf mintaleírást, ami ugyan nem az általam meghorgolt Zsivárvány, de zsiráf, s gondoltam megosztom veletek is.
Pdf.-ben ITT éritek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...