2014. aug. 15.

Kampós tűt ragadtam

Magyarul elkezdtem horgolni. Mindig azt hittem, hogy nem értek hozzá, túl bonyolultnak tűnt, nem láttam a szemeket, pláne azt, hogy hova kell hurkolni, a kifejezésekről meg már nem is beszélek. Aztán megtaláltam Barka horgoló sulijára és mint a villám belém csapott, ezek nem is problémák, egyszerű és nagyszerű a horgolás! Sőt már tudom, a leírásoknál a rövidítések mit takarnak, és nemcsak magyarul, de az angol, japán, orosz rövidítéseket is vágom már. Egyedül a "rajzolt" mintaleírásokkal vagyok bajban, bár az alapján még nem horgoltam, de gondolom egy idő után az sem okozna problémát.


 Az eset, úgy esett, hogy böngésztem a neten és nagyon megtetszettek ezek a kis amigurumik (horgolt játékok). És úgy gondoltam, hogy nehogy már ne tudjak ilyeneket csinálni! Majd belevetettem magam, online "tanfolyamok", mint pl. a Youtube, Google és jó pár oldal segítségével sikerült!
Azóta megszületett 2 nyúl és egy fekete bárány :)






Valamint egy Kamikaze sapi is a Bébibogyómnak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...