2014. jún. 17.

Hamburger húspogácsa

 Ezt a finomságot még múlt héten követtem el, elég kusza volt a hetem. A mostaniról nem is beszélve, de mikor már mindenki alszik, idelopódzom a géphez. 

 

Nos, én úgy, de úgy megkívántam, hogy kénytelen voltam elkészíteni... nemcsak magamnak, hanem a családnak is (jó sok lett) :) De nem zsemlével szervíroztam, ahogy illet volna, hanem burgonyapüré és paradicsomsaláta került mellé! Sokat böngésztem a netet, a megfelelő receptért, aztán végül úgy döntöttem, hogy összeállítom a sajátom. Mindenből raktam bele, mi szem-szájnak ingere :)
A hozzávalók:
  • 1kg marha vagy sertés darált hús (a legjobb a vegyes)
  • 3db. közepes vöröshagyma
  • 5-6gerezd fokhagyma
  • 4ek. mustár
  • 1ek. kecsap
  • 1kk. őrölt kömény
  • 15dkg sajt
  • 1db tojás
  • só, bors ízlés szerint

  
Fogtam a hozzávalókat és jól összegyúrtam. Kivéve a sajtot és a tojást. A hagymákat nem vágtam, hanem úgy reszeltem bele.





Aztán fogtam az egészet és beraktam a hűtőbe érlelődni. Addig megalkottam a burgonyapürét és a paradicsomsalátát. Egy, másfél óra múltán, kivettem és hozzágyömöszöltem a lereszelt sajtot és az egy tojást.

 Mikor ezzel kész lettem, beizzítottam a gázt, s serpenyőben olajat melegítettem (vagy hevítettem... kinek mi tetszik). Pogácsákat formáztam, s bele a forró olajba.



 Finom lett! :) A gondom csak az volt sütés közben, hogy leragadt (gondolom a sajt is sokat hozzátett ehhez), illetve nagyon óvatosan kellett forgatni, hogy nehogy szétessen, de nem adtam fel! :)



 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...